بشارت

سلام

استرس زایی سلاح اصلی کرونا ویروس هست.

کروناویروس مثل داعش عمل میکند!

اگر ازکرونا ویروس ترسیدی بازنده ای.

داعش با ایجاد رعب ووحشت ارتشهای کشورهای منطقه رافلج کرد.

دریک روز دانشجویان افسران عراق را بدون هیچ مقاومتی درحالی نابود کردکه ازنظرتعداد به مراتب کمتربود ولی سلاحی داشت که  ارتش عراق نداشت.

سلاح ترس ووحشت!!!!

کرونا ویروس تاجی دارد که همین تاج باعث رعب ووحشت در جهان

شده وادعای پادشاهی دارد .

باآرامش , گوش به فرمان بودن به وزارت بهداشت ,عمل به فرمانهای صادره ازوزارت بهداشت و توکل به خدا ودعا کردن به همدیگر ومتحد شدن ویکدلی دراین راه کرونا ویروس راشکست میدهیم.

ازامروز بیشترباقرآن انس بگیریم تا دل آرام بگیرد.

ازامروز همدیگررا دعاکنیم که خدا به ما رحم کند.

ازامروز با کرونا ویروس خداحافظی کنیم.چون ما باخدای رحیم قوی هستیم.

من به فرزندان این کشورایمان دارم.

وبه شمابشارت میدهم که به همین زودی باتوکل به خدا ویروس

کروناراشکست خواهیم داد.

به امیدخدا.

 

 

ایستگاه باشکوه

يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ أَلَمْ يَأْتِكُمْ رُسُلٌ مِنْكُمْ يَقُصُّونَ عَلَيْكُمْ آيَاتِي وَيُنْذِرُونَكُمْ لِقَاءَ يَوْمِكُمْ هَذَا قَالُوا شَهِدْنَا عَلَى أَنْفُسِنَا وَغَرَّتْهُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَشَهِدُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ أَنَّهُمْ كَانُوا كَافِرِينَ

اى گروه جن و انس آيا از ميان شما فرستادگانى براى شما نيامدند كه آيات مرا بر شما بخوانند و از ديدار اين روزتان به شما هشدار دهند گفتند ما به زيان خود گواهى دهيم [كه آرى آمدند] و زندگى دنيا فريبشان داد و بر ضد خود گواهى دادند كه آنان كافر بوده‏ اند

آمادگی برای ملاقات باخدادراین دنیافراهم است.

ولی اگردراین دنیاممکن نشدما به ناچاردرسرای آخرت که مقصودهست

بارب العالمین ملاقات خواهیم کرد.این ملاقات تک به تک ورودررو خواهدبود.آیا ما آماده ی این ملاقات بزرگ هستیم.آیا داشته هایمان مارادرآن زمان شرمنده نخواهدکرد.آیا خجالت زده میشویم ویا..

آیا یا لیتنی خواهیم گفت ویا...

دراین دنیا خدای بزرگ ماراآماده حضوردرآن زمان کرده است.

تمام برنامه ریزیها راانجام داده ازنماز گرفته تا قرائت قرآن وحفظ آبروی

مؤمن وسایرمواردیگرکه به سان مانورشبیه سازی شده برای

آمادگی درآن حضوربزرگ وباشکوه آماده باشیم وشرمنده نباشیم.

چون خدای بزرگ دوست ندارد شرمندگی ماراببیند.

این روزها.دراین بحران کروناهمه ازمرگ واین ملاقات بزرگ می هراسیم

چون دستمان خالی است وبه هردری میزنیم تاشاید روزی دیگربااین ملاقات بزرگ فاصله بگیریم.ولی ما اگر به این ملاقات بزرگ خوش بین باشیم وامیدواروخوف رجای درست وحسابی داشته باشیم هیچکاه استرس این روزها رانخواهیم داشت.چون این ملاقات بزرگ حتمارخ خواهدداد چه توسط کرونا وچه توسط عوامل دیگر.پس آرامش داشته باشیم وخوش بین به آینده وبا توبه واستغفار ورعایت حقوق همدیگرو اهتمام به نماز هرچندتاالان نمازی هم نخوانده باشیم ولی باید شروع کنیم

این شروع وبازگشت به خدا تمام کارهایمان رااصلاح میکند.ازرعایت حقوق دیگران همین گوش دادن واجرای دستورات بهداشتی وزارت بهداشت است تاخدای ناکرده درآن ملاقات بزرگ حق الناس برگردنمان نباشد ودرملاقات بزرک شرمنده نباشیم.

پس شروع کنیم به بازگشت به خدا که او برایمان کفایت میکند.

باشروع به بازگشت تمامی امورمان راخدا سروسامان خواهدداد.

حتی این بحران کرونا.

پس ازملاقات بزرگ فرارنکنیم.چون این ملاقات رودررو وتک به تک

اتفاق خواهدافتاد.